Imieniny: Jana, Danuty oraz Janiny
Dobre praktyki

Wykorzystywanie tradycyjnych środków przekazu

Tesco Polska Sp. z o.o. chcąc pozyskać pracowników w wieku dojrzałym swoje ogłoszenia zamieszcza w prasie tradycyjnej (osoby starsze rzadziej korzystają z Internetu).

Źródło: J. Liwiński , U. Sztanderska, Zarządzanie wiekiem…, op. cit.,  s. 11.

Inne w kategorii:

Wykorzystanie różnorodnych kanałów dotarcia do osób starszych

Firma działająca w branży detalicznej (Wielka Brytania) wprowadziła innowacyjne...

Działania agencji zatrudnienia na rzecz rekrutacji osób starszych

Agencja pracy tymczasowej T-interim (Belgia) przyjęła motto „Wyjątkowi dla...

Promocja firmy podczas targów pracy z udziałem „ambasadorów wieku”

Firma Domestic and General pozyskuje pracowników w wieku 50+ podczas targów pracy,...

Optymalizacja efektywności pracy. Włączenie kobiet 50+ do zespołu. Istota zespołu

Kobiety 50+, o ile jeszcze pracują, czują coraz bardziej wyalienowanie pracy, brak...

Zwiększone zainteresowanie firmą wśród potencjalnych kandydatów

Firma produkcyjna (Szwecja) poprzez zatrudnienie osób w starszym wieku zyskała...

Uwzględnienie potrzeb osób zaawansowanych wiekowo przez pracodawcę

Spółdzielnia Incontro (Włochy) świadcząca usługi opieki domowej dla osób z...

Przeprowadzenie szkoleń na temat zarządzania wiekiem wśród kadry menadżerskiej

Większość działań rekrutacyjnych w firmie JD Wetherspoon jest nadzorowanych...

Centrum 50+ O nas O projekcie Newsletter
Statystyki
  • Goście on-line: 100
  • Dzisiejsze wizyty: 799
  • W tym miesiącu: 13246
  • W tym roku: 106591