Wykorzystywanie tradycyjnych środków przekazu
Tesco Polska Sp. z o.o. chcąc pozyskać pracowników w wieku dojrzałym swoje ogłoszenia zamieszcza w prasie tradycyjnej (osoby starsze rzadziej korzystają z Internetu).
Źródło: J. Liwiński , U. Sztanderska, Zarządzanie wiekiem…, op. cit., s. 11.
Inne w kategorii:
Firma działająca w branży detalicznej (Wielka Brytania) wprowadziła innowacyjne...
Agencja pracy tymczasowej T-interim (Belgia) przyjęła motto „Wyjątkowi dla...
Firma Domestic and General pozyskuje pracowników w wieku 50+ podczas targów pracy,...
Kobiety 50+, o ile jeszcze pracują, czują coraz bardziej wyalienowanie pracy, brak...
Firma produkcyjna (Szwecja) poprzez zatrudnienie osób w starszym wieku zyskała...
Spółdzielnia Incontro (Włochy) świadcząca usługi opieki domowej dla osób z...
Większość działań rekrutacyjnych w firmie JD Wetherspoon jest nadzorowanych...