Promocja firmy podczas targów pracy z udziałem „ambasadorów wieku”
Firma Domestic and General pozyskuje pracowników w wieku 50+ podczas targów pracy, na które delegowani są tzw. „ambasadorzy wieku”. Do ich zadań należy przekazywanie zainteresowanym osobom informacji nt. warunków pracy, jak również o możliwościach rozwoju w firmie. Dzięki temu, ze informacje te przekazywane są przez osoby w starszym wieku pracodawca jest odbierany jako bardziej wiarygodny. Podczas procesu rekrutacji prowadzone są również konsultacje z agencjami pracy tymczasowej.
Źródło: Red. A. Szcześniak, Raport: Dobre praktyki w zarządzaniu wiekiem…, op. cit., s. 58.
Inne w kategorii:
Kobiety 50+, o ile jeszcze pracują, czują coraz bardziej wyalienowanie pracy, brak...
Firma produkcyjna (Szwecja) poprzez zatrudnienie osób w starszym wieku zyskała...
Spółdzielnia Incontro (Włochy) świadcząca usługi opieki domowej dla osób z...
Większość działań rekrutacyjnych w firmie JD Wetherspoon jest nadzorowanych...
Tesco Polska Sp. z o.o. chcąc pozyskać pracowników w wieku dojrzałym swoje...
Firma działająca w branży detalicznej (Wielka Brytania) wprowadziła innowacyjne...
Agencja pracy tymczasowej T-interim (Belgia) przyjęła motto „Wyjątkowi dla...