Organizacja pracy
Organizowanie pracy w taki sposób aby sprzyjał wzajemnemu uczeniu się można osiągnąć poprzez tworzenie zespołów złożonych z pracowników w różnym wieku. Pracownicy mogą wtedy dzielić się ze starszymi wiedzą dotyczącą nowoczesnych technologii, np. obsługi komputera, starsi zaś mogą się dzielić z młodszymi doświadczeniem zawodowym, podejściem do klienta. Tworzenie mieszanych wiekowo zespołów służy optymalnemu wykorzystaniu kompetencji pracowników, zakładając, że współczesna wiedza młodych pracowników dobrze komponuje się z doświadczeniem starszych. Takie organizowanie zespołów może dobrze sprawdzić się w sytuacji planowania przejścia pracownika na emeryturę. Gdy pracownicy zbliżają się do wieku emerytalnego, ich następcy mogą być już wdrażani do nowych zadań. To pomaga młodszemu pracownikowi nabyć umiejętności starszego inżyniera, który może następnie przekazać swoje obowiązki i spokojnie przejść na emeryturę.