
Jak szkolić 50+
Bycie trenerem to niezwykła profesja. Pozwala robić rzeczy naprawdę ważne – pomagać, inspirować, towarzyszyć zmianie. To też rzemiosło – techniki, narzędzia, zasady. Dwie podstawowe kompetencję, które doskonali trener to praca z grupą i projektowanie efektywnych szkoleń. R.Szewczak

Prawidłowo przeprowadzona analiza potrzeb szkoleniowych jest jednym z kluczowych wyznaczników efektywności szkoleń. Realizując szkolenia i procesy rozwojowe zależy nam na tym, aby...
więcej
Jeśli dobrze przeprowadziliśmy proces analizy potrzeb i właściwie zbadaliśmy oczekiwania uczestników, powinniśmy mieć wszystkie informacje niezbędne do zaprojektowania efektywnego...
więcej
Ewaluacja definiowana jest jako: „systematyczne badanie wartości albo cech konkretnego programu, planu, działania bądź obiektu (np. programu nauczania) z punktu widzenia przyjętych...
więcej
udowanie poczucia bezpieczeństwa jest, jak widać, bardzo ważnym zadaniem dla trenera, a szczególnie osób starszych. Zwłaszcza w początkowej fazie zajęć powinien zbudować solidny...
więcej
Dynamika grupowa, spadki motywacji, mieszanka osobowości, poglądów i zachowań, ścieranie się temperamentów, wartości i oczekiwań – to wielkie pole do powstania sytuacji trudnych....
więcej
Praca trenera osób starszych jest dużym wyzwaniem. Sprostanie wysokim oczekiwaniom doświadczonych uczestników, dopasowanie stylu i tempa pracy, umiejętny dobór metod i technik – to tylko...
więcejpoprzednia | 1 | następna |